вторник, 22 март 2011 г.

Шоколадово-бадемови сладки

Рецептата за тези шоколадово-бадемови сладки взех от блога на MarianaG, един от добрите кулинари в нашето интернет пространство, вдъхновили ме да тръгна през мои кулинарни премеждия. Ето и рецептата и част от моето производство.
Продукти:
250гр. меко масло
200гр. захар
2 жълтъка
270гр. брашно
100гр. смлени бадеми /при мен счукани, за да се усещат парченца/
5с.л. какао / при мен 1пак. от 45гр./
щипка сол
смлени бадеми за овалване
шоколад за запълване /150гр. ми беше достатъчен/

Приготвяне:
  Разбиваме маслото със захарта, прибавяме жълтъците и отново добре разбиваме. Прибавяме пресятото с какаото и солта брашно, смлените бадеми и омесваме добре. От така полученото тесто, късаме топчета с големината на орех, пожелание се овалват в бадеми. Редим в намаслена и набрашнена тава, правим дупка в средата почти до дъното /аз я направих с помощта на капачка от сухо лепило, просто не намерих по-удачен инструмент, но се получи доста добре/. Печем в предварително загрята на 180* фурна 10-15мин. Аз пекох точно 15мин. След като сладките изстинат, пълним с разстопения на водна баня шоколад.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...