петък, 25 ноември 2011 г.

Моите първи сладки с айсинг

      След като попаднах на блоговете на Милена и Люба останах запленена от техните невероятни произведения на изкуството, жени със страхотен талант, цветна фантазия и безмерно търпение. Разглеждах блоговете им почти седмица и не можех да си представя, че просто така ще подмина всичко това. Взех категоричното решение, че трябва и аз да пробвам нещо подобно, без да се надявам че въобще ще ми се получи нещо.
      Та... ето ги и тях. Моите първи сладки с айсинг. Сладките се получиха страхотни, и добре че беше така и дъщеря ми поизяде почти половината преди да започна с украсяването, че иначе нямаше да се спи тази нощ:)))
     По рецептата за айсинга /използвах сурови белтъци, тъй като нямах на прах/ трябваше да ми отиде между 300 до 500гр. пудра захар, но на мен ми отиде около 200гр. Идея си нямам защо, но мисля че гъстотата си беше добра. И така... без пошове и накрайници, а с обикновени найлонови торбички започнах "рисуването". Определено никога не ме е бивало в това, но като за пръв път и без професионални инструменти  мисля че се справих доста добре.
     Снимките не са супер качество и цветовете не се виждат добре, но нямах търпение да стоят до утре и да снимам на естествена светлина. Пък и не бяха добре изсъхнали и размазах няколко, но... съм доволна от себе си :)

10 коментара:

  1. Еди,много хубави са станали сладките!
    А и цветовете са страхотни!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Еди,точно дето са се поразлели цветовете си постигнала невероятен ефект,приказни са ти,браво!
    Много свежи цветове и красиви рисунки,детето е сигурно във възторг!


    Пожелавам приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Еди, много са красиви!А сигурно и вкусни...Дъщеря ти е щастливка, че има такава майка!
    Поздрави и много добро настроение за празниците!

    ОтговорИзтриване
  4. Е как няма да си доволна от резултатът?!?!?- той е очеваден:-)
    Ако за пръв път наистина ги правиш и така добре се получават, или не си знаела до момента че много те бива, или е време и аз да опитам;-)
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, наистина си ги харесвам, но нощните снимки леко ме притесняват, а и червеното в сладките стана розово, което също допринесе за неудовлетворението ми!

    ОтговорИзтриване
  6. Еликсирче,и аз тях най-много си ги харесвам. Дъщеря ми питаше постоянно кой цвят може да изяде, а съпругът каза - че това е като детски играчки, и искаше съвсем сериозно да му отговоря всичко това дали е за ядене или е някакъв вид украса:)))
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Соня, в къщи се ядат по принцип само шоколадови неща, но след като дочух на няколко пъти, че за НЕшоколадови сладки са много вкусни, значи наистина е така:)))
    Хубави празници и на теб!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Мъхче, наистина ми е първи опит и беше страшно забавно и релаксиращо. Дъщеря ми също пробва и каза че не било толкова трудно, колкото изглеждало, а е само на 11г. И си пожела отново да правим такива сладки за Коледа. Така че пробвай. Сигурна съм че няма да съжаляваш и най-малкото което е ще се забавляваш истински за няколко часа!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни са се получили! и снимките са супер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...